تهیه کننده «پدرخوانده» درگذشت + علت فوت صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ کنایه رضا رشیدپور به وزیر ارتباطات استوری غم‌انگیز عموپورنگ درباره مادرش + عکس کارنامه شهید رئیسی در عرصه کتاب و کتاب‌خوانی، الگوی مدیران فرهنگی کشور است | احداث ۸ کتابخانه عمومی در حاشیه شهر مشهد در دوران تولیت خادم‌جمهور  سینما‌های کشور دوشنبه و سه‌شنبه (۱۴ و ۱۵ خرداد) تعطیل است «جوکر ۲» در آستانه پخش از شبکه نمایش خانگی خبرنگاران مشهدی در روز زیارتی امام‌رضا(ع) نایب‌الزیاره شهدای خبرنگار غزه می‌شوند رویداد «خلاق و نوآور» برگزیدگان خود را شناخت + اسامی بازگشت نجم‌الدین شریعتی با فصل جدید «حسینیه معلی» اعلام روز‌های تعطیلی اجرای نمایش‌های روی صحنه مشهد در خرداد ۱۴۰۳ برگزاری مراسم خاکسپاری «عزیز شبانی» دوبله سریال جنایی «ژن جنایت» برای تلویزیون پخش جهانی «گربه ماهی» آغاز شد ادامه تحقیقات جنایی پلیس درباره مرگ «متیو پری» بازیگر سریال فرندز مستند زندگی «کتایون امیرابراهیمی» در مسیر تولید «لباس عروسی» با بازی رابعه اسکویی در مسیر تولید اهداف و رویکرد‌های چهاردهمین جشنواره بین‌المللی کتاب سال رضوی تبیین شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

«جین» خواننده «بی تی اس» راهی سربازی شد

  • کد خبر: ۱۳۹۷۹۹
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
«جین» خواننده «بی تی اس» راهی سربازی شد
«جین» یکی از اعضای گروه معروف کُره‌ای «بی تی اس» (BTS) راهی خدمت سربازی اجباری کره جنوبی شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «کیم سوک جین» که با نام هنری «جین» شناخته می‌شود  دوره ۱۸ ماهه سربازی اجباری را از سه‌شنبه آغاز می‌کند.

حدود ۳۰۰ نفر از افراد نظامی، پلیس و آتش‌نشان برای ایجاد امنیت در اطراف پادگان محل خدمت این خواننده که در منطقه یونچئون واقع است، حضور داشتند و ده‌ها نفر از طرفداران این گروه نیز برای خداحافظی با «جین» درحالی در سرما تجمع کردند که هواشناسی کره جنوبی بارش برف را برای امروز پیش‌بینی کرده است.

گروه «BTS» در ماه اکتبر اعلام کردند برای سربازی اجباری نام‌نویسی خواهند کرد و «جین» نخستین عضو از این گروه خواهد بود که دوره سربازی را آغاز می‌کند. اعضای این گروه قصد دارند پروژه‌های انفرادی را در پیش بگیرند و در سال ۲۰۲۵ پس از اتمام دوره خدمت هر هفت عضو، به همدیگر ملحق شوند.

«جین» که در چهارم دسامبر ۳۰ساله شد، خدمت سربازی را بیش از زمان مجاز به تعویق انداخته بود. این خواننده پس از سپری کردن دوره پنج‌ماهه آموزشی در پادگان به یگانی که هنوز مشخص نیست اعزام خواهد شد.

شرکت «بیگ هیت میوزیک» که مدیریت برنامه‌های «BTS» را برعهده دارد پیش‌تر اعلام کرده بود که مراسم رسمی برای خداحافظی با «جین» برگزار نخواهد شد و با توجه به مسائل امنیتی از طرفداران خواسته بود در اطراف پادگان تجمع نکنند.

مقام‌های کره جنوبی تمامی مردان ۱۸ تا ۲۸ساله که توانایی جسمی لازم داشته باشند را به سپری کردن خدمت سربازی حدودا دوساله ملزم می‌کند؛ البته این قانون مدت‌ها مورد انتقاد بوده است.

در سال ۲۰۱۹ اعلام شد که اعضای این گروه معروف می‌توانند خدمت سربازی را تا سن ۳۰سالگی به تعویق بیاندازند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->